מסטיצ'ה שימושים ומאפיינים של מסטיק אלה אטלנטיתשימושים רבים במסטיק אלה אטלנטיתהרופאים מהתקופה הקלאסית תיארו שימוש בשרף של מין אלה לחיזוק הקיבה, לשלשול ..

אֵלָה_אַטְלַנְטִית #Pistacia_atlantica לשרף עץ אלת האטלנטית ממשפחת האלתיים סגולות ורפואות רבות

מסטיצ'ה שימושים ומאפיינים של מסטיק אלה אטלנטית
שימושים רבים במסטיק אלה אטלנטית
הרופאים מהתקופה הקלאסית תיארו שימוש בשרף של מין אלה לחיזוק הקיבה, לשלשול ולטיפול בעיניים ובאוזניים. בימי הביניים שימשו פירות הצמח לטיפול בקיבה ולהגברת התאווה המינית. בימינו, ברפואה העממית, משמש השרף להרגעת כאבי בטן, להפחת גזים, לטיפול בפצעים ובמחלות עור ולמניעת הרעלות. הפרי משמש לריפוי פצעים בפנים.

mastic #mastiha #gymnastic #mastic #gum 100% fresh natural tears of greek

מסטיק #שרף #אלה_אטלנטית תכונות שימושיות ושימושים רבים.

הוא סופג כולסטרול, יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, פועל כחומר חיטוי דרך הפה, מסייע לעיכול, מהדק את החניכיים, מרפא פצעים ומדענים גילו שכאשר הוא מנוהל אפילו במינונים קטנים הוא מרפא כיבי קיבה.
מסטיק מסטיק #Chios מעכב שכפול וירוס שפעת A ופתוגניות ויראלית

מחקר חדש של חמש אוניברסיטאות קוריאניות ואמריקאיות אחד חשף את התכונות המועילות של מסטיק נגד שפעת
מסטיק Chios מציג פעילות אנטי-IAV חזקה על ידי חסימת השלב המוקדם של שכפול ויראלי. לפיכך, מסטיק מסטיק יכול להיות מנוצל כסוכן טיפולי חדש נגד זיהום IAV
שימוש במסטיק כמרכיב בתחבושות לריפוי פצעים וכחומר לחידוש העור.

פרסומים רלוונטיים חשפו כי מסטיק מציג תכונות ריפוי ותפירה מעולות של פצעים, ובמקביל אינו מביא לתופעות לוואי לא רצויות לעור (כגון דרמטיטיס, שינוי צבע העור וכו'), כמו מוצרי ריפוי נפוצים אחרים.

שרף_טבעי ייחודי זה כבר משמש לעתים קרובות מאוד כמרכיב של תחבושות, פלסטרים דבקים, קומפרסים וחומרי ריפוי אחרים המיושמים להגנה וריפוי של פצעים או חתכים לאחר ניתוח.

שימוש ברפואת שיניים ויישור שיניים

ברפואת השיניים, מסטיה משמשת כמרכיב של סתימות שיניים ועובש שיניים. לעיסת מסטיה מסייעת בחיטוי הפה, בהפחתת תדירות הבעיות האורתודונטיות ובחיזוק החניכיים. יתרה מכך, הוא מרטיב את חלל הפה, בזכות ריור, ובכך מנקה ומבשם את הפה. לעיסת מאסטיה מסלקת או מעכבת באופן שיטתי את היווצרותם של פלאקים מיקרוביאליים. לכן, הוא מסייע במניעת עששת ובעיות חניכיים. לבסוף, אאוגנול הכלול בשמן מאסטיה משמש כיום ברפואת שיניים כחומר חיטוי ומרגיע. Mastiha משמש כמרכיב משחת שיניים ושטיפת פה לניקיון וחיטוי של חלל הפה.
תרופתי – שימוש תרופתי

מאסטיה נלחם בהליקובקטר פילורי על פי מחקרים עדכניים שבוצעו על ידי אוניברסיטת נוטינגהאם ופורסמו בכתב העת הרפואי האמין The New England Journal of Medicine. יתר על כן, אוניברסיטאות ביוון ומחוצה לה לומדות כיום את פעולתה של מאסטיה ביחס לסוכרת, כולסטרול וטריגליצרידים. ראוי גם להזכיר את ההשפעה של מאסטיה על תפקודי הכבד על ידי גירוי פעילות ניקוי הרעלים שלו. כיום, מוצרים כמו אבקת mastiha, כמוסות mastiha ועוד רבים אחרים נמצאים במבצע נרחב ולמעשה משמשים אנשים רבים להתמודדות עם הבעיות הבריאותיות הנ"ל. Mastiha משמש גם במשחות נגד כוויות, כוויות קור, צרות עור וכן בפלסטרים דבקים.
שימוש תעשייתי
מכיוון שמסטיה מסיס חלקית באלכוהול ומתמוסס במלואו באתר, טרפנטין וממיסים אורגניים אחרים, הוא נמצא בשימוש נרחב בתעשייה.
שמן מאסטיה משמש כבושם אך גם כמייצב בושם. בתעשיית הטקסטיל והכותנה הוא משמש כמייצב צבע לעימול טקסטיל, במיוחד עבור משי. בתעשיית השיזוף, בתעשיית האלסטיות והפלסטיק, בייצור צבעים, דבקים וחומרים דביקים, בייצור קמפור ובדפוס צבעוני, משתמשים במסטיה כמייצב צבע.
הוא משמש גם לייצור לכות ברמה גבוהה לכלי נגינה (כגון כינורות) ולמטוסים, רהיטים וכו', כמו גם שעווה ספרדית (איטום).
השימוש במסטיק טבעי בבישול, אפייה, הכנת מתוקים.

מסטיק Chios הוא אחד התבלינים העתיקים ביותר הידועים בים התיכון ומעניק את הארומה הייחודית שלו במזון רבים.
מסטיק שימש באופן מסורתי כחומר טעם ללחמים חגיגיים, בריושים וביסקוויטים. באזורים מסוימים של יוון, בעיקר בים האגאי, מסטיק משמש לעתים קרובות כחומר טעם לממתקי חג הפסחא. מסטיק משמש גם בקונדיטוריה, בעיקר לקינוחים בטעם מסטיק ולגלידה טעימה המכונה kaimaki, בעלת מרקם מעט לעיס וחוטי יוצא דופן הודות לתוספת של מסטיק Chios כחומר עיבוי. אבל שפים יוונים מודרניים הוכיחו שהתבלין הזה עם הטעם הארומטי הייחודי שלו, דמוי עץ ואורן, יכול להשתלב עם הרבה מאכלים אפילו עם שוקולד.
יתר על כן, מסטיק מהווה תוסף תזונה חשוב במיוחד במקרים של חוסר ביסודות קורט.
ביוון ובקפריסין אפילו משתמשים בו לטעם לחם. בלבנון ובסוריה מכינים מעין גבינה מסורתית בטעם מסטיה.
עבור ערבים, מסטיה נחשבת למותרות גדולות לתיבול מזון, ממתקים או חלב.
כיום מיוצרים מגוון מוצרים משרף המסטיק, ביניהם מסטיק, משקאות אלכוהוליים, ממתקים, תבלינים, קרמים, קרמים, משחות שיניים, כאשר השימוש החשוב ביותר הוא בתעשיית הרפואה בכל העולם.
תכונות מסטיק

הוא עשוי ממאות רכיבים, מתוכם רק 80 כלולים בכמויות ניתנות לזיהוי. ריבוי כזה כנראה מצדיק את התכונות והשימושים המרובים של שמן מסטיק/מסטיק, בתחומי תעשיית המזון, הבריאות והטיפוח.
פעולה אנטי-מיקרוביאלית של שמן מסטיק

בוצעה פעילות מחקרית משמעותית לגבי הפעולה האנטי-מיקרוביאלית של השמן האתרי של מסטיק – שמן מסטיק. חוקרים חקרו במיוחד שכאשר שולבו שמן מסטיק במצע הגידול, הוא יכול לעכב את קצב הגדילה, אך גם לחסל חיידקים, חיידקים ומיקרואורגניזמים פתוגניים.
תוצאות מחקרים כאלה מאשרות את הפעולה האנטי-מיקרוביאלית והאנטי-פטרייתית החשובה של שמן מסטיק, ובכך מעודדות שימוש נוסף בו כמרכיב של מוצרי הגנה וטיפוח פרמצבטיים ואחרים.
שמן מסטיק טהור Chios 50 מ"ל
משחות שיניים ומי פה עם מסטיק
Chios Mastic ביחס להיגיינת הפה ומחקר שיניים.

מחקרים מדעיים הוכיחו כי לעיסת מסטיק טבעי מועילה מאוד לפעילות גופנית בחניכיים, יחד עם כל ההשפעות המועילות הרלוונטיות שלה על בריאות השיניים. עוד אושר כי מסטיק טבעי, בניגוד למסטיקים רגילים, גורם לרוק גדול יותר בשל הטעם המיוחד שלו והקשיות היחסית שלו, דבר המעניק תחושה טובה יותר של רעננות וניקיון הפה, בעוד שהוכח שהוא גם מקל על אנשים סובלים מיובש בפה, הפרעה שכיחה במיוחד בקרב קשישים.
מסטיק כחומר הגנה מפני טרשת עורקים

לאחרונה קיים עניין מדעי עז בנוגע לשימוש בחומרים נוגדי חמצון טבעיים כאמצעי הגנה מפני מחלת הטרשת. הודות להרכבם, חומרים אלו מציעים הגנה מפני היווצרות של פלאקים אטרומטיים, ובכך מונעים את הסיכון לטרשת עורקים ומחלות לב. הנוכחות של מולקולות פנוליות, תרכובות טריטרפניות כמו גם פיטוסטרולים בין מרכיבי מסטיק Chios חשובה במיוחד בגלל פעולתם נגד חמצון של ליפופרוטאין בצפיפות נמוכה (LDL) וזו עדות משמעותית להשפעה הפוטנציאלית של נוגד חמצון. פעילות המחקר בתחום זה נמצאת עדיין בשלב ניסוי. בכל מקרה,
פעולת מסטיצ'ה טבעית של Chios במונחים של מניעה וטיפול במחלות מערכת פפטי.
תוצאות מחקרים מדעיים עדכניים הקשורים לפעולה הטיפולית של מסטיק בהתייחס להפרעות במערכת הפפטית ראויות במיוחד להזכיר.
מאז העת העתיקה, היה ידוע שלמסטיק של Chios יש השפעה חיובית חזקה על נוחות הקיבה, למשל הקלה מהפרעות במערכת העיכול, דיספפסיה, כאבי בטן, כיבים פפטי וכו'
. בזמננו, מחקרים מדעיים, מעבדתיים וקליניים אישרו את הקודם פעולה משמעותית של מסטיק Chios. מאמצי המחקר הראשונים בוצעו בקרנות אוניברסיטאות ובקליניקות של העולם הערבי, אזורים בהם השימוש במסטיק Chios היה ועודנו נפוץ גם במרקחות רפואה מעשית.
להזמנות:049952122
מרפא הבושם בע"מ.
ליעוץ:0505211607
Shimon Shemla-Herbalist
לאתר
MRPHBOSEM.COM

כתיבת תגובה