הדרך הקלה והטבעית לטפל בדיכאון וחרדה

קומפלקס מרגוע לנפש

המורכב מתמציות אם מרוכזות נלקח

3 טיפות מתחת ללשון💧💧💧

ללשון יש בלוטות ספיגה חזקות המעביר את הספיגה ישרות לדם

*20 שנה של יצירה ירוקה ☘️ מדוייקת ופשוטה הוכיחה שניתן להקל בעיית #דיכאון בדרך טבעית.

שיפור וריפוי מצבים גופניים ונפשיים על ידי צמחי מרפא מוכר עוד מימי קדם, אז תרופות כימיות ורפואה קונבנציונלית לא היו קיימות והיכרות מעמיקה עם סגולות הטבע כמו גם צריכת מזון שמקורו הינו מהטבע, היוו את עיקר הטיפול הרפואי.

כמעט כל אחד חווה בעבר תקופה קצרה או ארוכה יותר של מצב רוח ירוד, ירידה באנרגיות או חוסר חשק. שינויים במצבי רוח הם טבעיים ולגיטימיים בעקבות אירועים שונים (כמו אבל, פיטורין, פרידה מבן זוג וכדומה), אך מצבי דיכאון הם כאלה המוגדרים על ידי הופעתם של כמה תסמינים הנמשכים למשך שבועיים לפחות.

כיום, ידועות השפעותיהם של תוספי תזונה שונים וכן תמציות של צמחי מרפא אשר מסייעות למצבים רגשיים כמו חרדה, דיכאון, אובססיות ועוד.

#Ginkgo_biloba

: צמח מרפא #גינקו_בילובה שמוצאו בסין ויפן – מיועד לסייע בבעית זכרון ונפש לטיפול במערכת העצבים ודיכאון , במחקר שנערך בשנת 2006 על חולי דמנציה ועיפות כרונית אנשים אשר נטלו את הצמח דיווחו על הקלה ושיפור בזיכרון ובמצב הקוגנטיבי.

#Rhodiola_rosea

: צמח מרפא #רדיולה שמקורו צמח בסיביר וגם מאירופה ידוע ומוכח כמטפל בדיכאון ואמיפוטנציה הפרעה עצבית ועוד המון דברים ,נמצא כי הצמח ממריץ את השפעתם של המוליכים העצביים נוראדרנלין, דופמין וסרוטונין במערכת העצבים המרכזית בצורה נפלאה. כמו כן נמצא כי הצמח רודיולה ממריץ את השפעתם של חומרים אלה על המוח גם ע"י הגברת החדירות של מחסום דם-מוח לחומרי המוצא לנוירוטרנסמיטורים אלה.

צמח מרפא #ורבנה

#Verbena_officinalis

: צמח בר אשר

גדל באזור הם התיכון וגם בישראל מיצוי של הצמח ידוע כבר שנים כמרגיע ומזין את מערכת העצבים. הצמח בטוח לשימוש לטווח ארוך ובטיפול אצל ילדים.

#Hypericum: #פרע #היפריקום

צמח מרפא

שמוצאו באירופה , הצמח פופלארי מאד בשנים האחרונות בכל העולם בעיקר בגלל אפקט ההרגעה המיידי וללא כל סיכון כלל ,במדינות רבות בעולם משמש הצמח כטיפול ראשוני בדיכאון לפני תרופות פסיכיאטריות סינטטיות.

לקומפלקס מרגוע לנפש לטיפול בדיכאון וחרדות יש יתרונות רבים , ראשית אין צורך במרשם רופא או פסיכיאטר , אין תופעות לוואי , אין חשש להתמכרות , ואין צורך לחכות חודש ויותר (כמו תרופה פסיכיאטרית) על מנת שההרגשה תשתנה. עם פורמולת הדס תחושת ההקלה הינה מיידית ואין שום תופעות לוואי אלא להיפך. אבל בעיקר היתרון של פורמולה היא מהירות הספיגה בדם והקלת בתחושת העצבות והדיכאון באופן כמעט מיידי הודות לספיגה מתחת ללשון.3 טיפות מתחת ללשון.להזמנת מרגוע לנפש:049952122

Www.mrphbosem.com

איך נוטלים את הפורמולה :

3 טיפות מתחת ללשון 💧💧💧

כתיבת תגובה